dimarts, 4 d’abril del 2017

Records





Saps jo voldria  explicar  moltes coses, però  a la meva manera, de literatura en se mes per lo que he llegit, que per lo que puc escriure, no tinc formació ni estudis, la època de la escola ja ma agafa llunyana, però se que tu podràs entendre els meus pensaments.

Per estrany que pugui semblar te trobo a faltar, y crec que es pot entendre, han estat molts anys junts i  a pesar de las nostres diferencies tant culturals, ideològiques o be del dia a dia érem dos polos oposats, però teníem lo mes important que es pot tenir, dos fills que ens unien per sempre, i a la nostra manera de entendre las coses un respecte un cap la altre.

Saps ja dies que la soledat pesa, i el cor sa encongeix, son instants curts però quan passa es com un ofec.

Hi ha vegades que amb sembla notar la teva presencia amb petites coses, tant petites com sentir la fragància de la teva colònia entre altres. 

Se que a tu no te agradava la musica, mes aviat te molestava, però  jo no se viure sense ella, la musica m’abraça  i amb fa sentir que estic viva. He decidit que igual que no vull ser el basto de ningú, al mateix temps no vull que ningú tingui que ser el meu, la vida es curta i es te que gaudir la al màxim.

Arribant a aquestes alçades de la vida he decidit deixar al terra la motxilla que fa tants anys que arrossego, ara el pes ja es important i el meu cos esta dient prou. Per la vida es millor anar lleuger de equipatge, i amb la anima neta, es amb la experiència que els   anys te dona  i lo que la vida te ensenya, que saps diferencià lo important de lo banal pensar en el camí que vols fer i ajustar la carrega  que puguis portar.